Matanya yang tajam sekadar dua jarak mata si pemakai. Maka tiap-tiap yang terlihat dan terdengar maka sampailah ia. Sembunyi tempatnya seolah pemalu sifatnya.

Monday 11 February 2013

Saithu Maideen Berjumpa Bomoh Pantai Bergelar Ustaz?

Penafian demi penafian dilakukan oleh juak-juak Saithu Maideen tanpa memberikan jawapan yang kukuh. Yang mereka tahu hanyalah menghantar barua bajingan yang mengutuk dan mendendang perkataan fitnah terhadap blog atau fesbuk yang membongkar segala kegiatan tidak bermoral mereka.

Telah nyata puak-puak pendokong Saithu Maideen ini tidak dapat menerima kebenaran. Mata dan telinga mereka telah ditutup. Segala maklumat dan ruang informasi ditutup serapat-rapatnya. Dan perkara ini memang telah dijangka.

Oleh itu buat para bloggers yang tidak makan saman, inilah masanya baju seluar puak-puak ini dilondehkan, kerana walapun mereka ini bulat telanjang tetap para penyokong mereka mengatakan baju mereka cantik, seluar mereka cantik - sesungguhnya mereka berasa diri tersangat cantik dek kerana dibuai atau mungkin dek kerana nyaman anu yang terbuai? Nak tau realiti, kena jentik BUKAN 'stalait'.


Si Olin Kaki Putau Kabau "Maideen tak pernah berbohong" - ye ke?

Mereka puak Saithu cuba menafikan hal minyak dagu tetapi nampaknya dalam cubaan melindungi gang minyak dagu ada pula tersangkut hal dengan kes Bomoh Pantai Port Dickson.

Cuba tanya puak-puak ni BETUL KE BOHONG si Saithu ada berjumpa Bomoh Pantai Port Dickson yang bergelar Ustaz?

Blog ini BUKAN blog FITNAH blog ini blog sejarah.

Silat Cekak Maidin BUKAN Silat MELAYU.

No comments:

Post a Comment